پرسش‌های متداول


  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 


1. بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟
2. شعبه بانک مشترک ایران و ونزوئلا کجا واقع شده است؟
3. بانک مشترک ایران و ونزوئلا درزمینه‌ی سرمایه‌گذاری و مشاوره مالی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد؟
4. وب سایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا از چه بخش‌هایی تشکیل شده است ؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. از چه طریقی می‌توان در بانک مشترک ایران و ونزوئلا افتتاح حساب انجام داد؟
2. چه نوع حساب‌ سپرده ریالی در بانک مشترک ایران و ونزوئلا قابل‌ افتتاح است؟
3. چه نوع حساب‌های سپرده ارزی در بانک مشترک ایران و ونزوئلا قابل ‌افتتاح است؟
4. سپرده‌های ارزی را به چه ارزهایی می‌توان افتتاح نمود؟
5. نرخ سود انواع سپرده‌ها چقدر است؟
6. شماره مشتری چیست و نحوه بدست آوردن آن چگونه است؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1.انواع اعتبارات اسنادی در بانک مشترک ایران و ونزوئلا کدامند؟
2.انواع تسهیلات قابل اعطا در بانک مشترک ایران و ونزوئلا کدامند؟
3.به چه مشتریانی در بانک مشترک ایران و ونزوئلا تسهیلات ریالی تعلق می‌گیرد؟
4.آیا تسهیلات ارزی نیز در بانک مشترک ایران و ونزوئلا اعطا می‌شود و به چه کسانی؟
5.نحوه اخذ وام ازدواج و مدارک لازم به چه صورت است؟
6. آیا تسهیلات ارزی نیز در بانک مشترک ایران و ونزوئلا اعطا می‌شود و به چه کسانی؟
7. صورتحساب تسهیلات اعطایی به مشتریان به چه صورت در سامانه خدمات اینترنتی بانک قابل مشاهده است؟
8. آیا بانک می تواند جهت وصول مطالبات خود بدون آگاهی ضامنین از حساب آنها برداشت نماید؟
9. آیا در طرح تسهیلاتی مبتنی بر سپرده گذاری، سپرده مربوطه تا زمان تسویه کامل تسهیلات، مسدود باقی می‌ماند؟
10. آیا بانک به شرکت‌هایی که محل ثبت آن‌ها در مناطق آزاد تجاری باشد تسهیلات اعطا می‌نماید؟
11. در طرح تسهیلاتی مبتنی برگردش حساب سپرده، منظور از گردش حساب چیست؟
12. آیا پرداخت اقساط تسهیلات توسط اینترنت بانک برای اشخاص حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر می‌باشد؟
13. آیا ملک مورد ترهین در طول دوره تسهیلات بیمه می‌شود؟
14. انواع ضمانتنامه‌ها در بانک مشترک ایران و ونزوئلا کدامند؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. انواع حواله‌های ریالی قابل‌استفاده در بانک مشترک ایران و ونزوئلا کدامند؟
2. شماره شبا چیست و طریقه دریافت آن به چه صورت است؟
3- کف و سقف دستور پرداخت ساتنا چگونه است؟
4- کف و سقف دستور پرداخت پایا چگونه است؟
5. نحوه تسویه پایا چگونه است؟
6. نحوه تسویه ساتنا چگونه است؟
7. اگر مشتریان از طریق سامانه اینترنت بانک عملیات پایا و یا ساتنا انجام داده و از حسابشان نیز کسر شده باشد ولی به حساب مقصد نرفته باشد چه اقدامی از طرف ایشان باید انجام پذیرد؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. آدرس اینترنت بانک، بانک مشترک ایران و ونزوئلا چیست؟
2. نحوه فعالسازی اینترنت بانک چگونه است؟
3. نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک چگونه است؟
4. شماره تلفن امور مربوط به بانکداری الکترونیک بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه شماره ای می باشد ؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. آیا می توان برای سپرده مشترک، کارت نقدی دریافت نمود ؟
2.آیا می توان برای یک حساب دو یا چند کارت نقدی دریافت نمود ؟
3. انواع کارت‌های صادره بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه کارت‌هایی می‌باشند؟
4. کارت نقدی بانک مشترک ایران و ونزوئلا چیست؟
5. مشتریان از طریق کارت نقدی بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه خدماتی را دریافت می‌نمایند؟
6. چگونه می‌توان کارت‌ نقدی بانک مشترک ایران و ونزوئلا را دریافت نمود؟
7. مدت اعتبار کارت نقدی  چند سال است؟
8. کارت هدیه بانک مشترک ایران و ونزوئلا چیست؟
9. آیا امکان انتقال وجه به کارت‌های هدیه وجود دارد؟
10. آیا کارت‌های صادره توسط بانک مشترک ایران و ونزوئلا بلافاصله پس ‌از صدور قابل‌استفاده است؟
11. در صورت مفقود شدن و سرقت انواع کارت‌های صادره بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه اقدامی باید انجام داد؟
12. اگر به علت اشتباه وارد کردن رمزکارت بانک مشترک ایران ونزوئلا، کارت مسدود شده باشد باید چه اقدامی صورت پذیرد ؟
13. درخواست بازبینی دوربین، چنانچه کارت مشتری سرقت شده و از حساب او نیز برداشت شده باشد و یا زورگیری اتفاق افتاده باشد، چگونه قابل انجام است؟
14. چنانچه رمز کارت‌های صادره بانک مشترک ایران و ونزوئلا فراموش شود چه باید انجام داد؟
15. چنانچه کارت خود را در مدت‌زمان محدودی از دریچه مخصوص کارت برندارید و کارت به‌صورت اتوماتیک به داخل دستگاه عودت داده شود، چه باید انجام دهید؟
16. چگونه می‌توان پس از دریافت کارت‌های صادره بانک مشترک ایران و ونزوئلا رمز اول آن را تغییر داد؟
17. چگونه می‌توان رمز دوم پویا برای کارت‌های صادره بانک مشترک ایران و ونزوئلا دریافت نمود؟
18. در چه دستگاه‌ها و مکان‌هایی می‌توان از کارت‌های ‌بانک مشترک ایران و ونزوئلا استفاده کرد؟
19. چگونه می توان صورت حساب کارت بانک مشترک ایران و ونزوئلا را دریافت نمود؟ 
20. چنانچه عملیات برداشت وجه/ انتقال وجه/خرید با کارت با موفقیت انجام نشده ولی وجه مربوطه کسر گردیده باشد چه باید انجام داد ؟
21. در صورتی که پس از 72 ساعت وجه کسر شده به حساب مشتریان واریز نشد چه اقداماتی می بایست انجام دهند ؟
Page1of212.Next.GO
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. کارت اعتباری(iBcard)چیست؟
2. چگونه می‌توان از خدمت آی بی‌کارت (iBcard) بهره‌مند گردید؟
3. مدت اعتبار آی بی کارت  چقدر میباشد؟
4. کارمزد صدور آی بی‌کارت چقدر است؟
5. آیا امکان صدور آی بی‌کارت با مبالغی غیر از 10،30،50 میلیون تومان امکان‌پذیر است؟
6. چگونه می‌توان صورتحساب آی بی‌کارت، موجودی، خرج کرد و جزئیات کارت مذکور را با استفاده از اینترنت بانک مشاهده نمود؟
7. چه زمانی بدهی آی بی‌کارت یا به عبارتی اعتبار خرج شده، تبدیل به تسهیلات می‌شود و با چه نرخ سود و چه تعداد اقساط؟
8. آیا مبلغی که بابت اقساط تسهیلات در قالب آی بی کارت پرداخت می کنیم مجدد در آی بی کارت شارژ میگردد ؟
9. آیا میتوان مبلغ اعتبار خرج شده یا بدهی آی بی کارت را  قبل از یک ماه تسویه کامل نموده که هیچ سودی پرداخت ننمایم ؟
10. در صورتی که مشتریان اقساط تسهیلات در قالب آی بی کارت را پرداخت ننمایند چه اتفاقی می افتد ؟
11. چگونه می توان برای آی بی کارت رمز پویا تهیه نمود ؟
12. در صورتی که مشتریان آبی کارت بخواهند مبلغی از اعتبارشان را که خرج کرده اند واریز کنند به چه صورت باید عمل نمایند ؟
13. هنگامی‌که بدهی آی بی‌کارت تبدیل به تسهیلات می‌شود موعد پرداخت اولین قسط آنچه زمانی خواهد بود؟
14. مدت‌زمان تسویه جهت پرداخت بدهی آی بی‌کارت تا قبل از تبدیل آن به تسهیلات، چقدر است؟
15. چگونه اقساط تسهیلات مرابحه در قالب آی بی‌کارت را می‌توان پرداخت نمود؟
16. آیا می‌توان تسهیلات مرابحه در قالب آی بی‌کارت را زودتر از موعد آخرین قسط تسویه نمود؟ اگر امکان‌پذیر است چگونه می‌توان تسویه زودتر از موعد نمود؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. چطور میتوان اپلیکیشن ارس را برای دریافت رمز پویا (یک بار مصرف)  دانلود نمود ؟
2. چطور میتوان رمز پویا را بر روی گوشی های ساده فعال نمود ؟
3. نحوه گرفتن QR code چگونه است؟
4. از چه طریق رمز پویا پیامک می شود ؟
5. رمز یکبار مصرف هرچند وقت یک بار تغییر میکند ؟
6. آیا میتوان رمز یکبار مصرف خود را دستی تغییر دهیم ؟
7. برنامه ارس (رمز پویا) من مسدود شده است ، چطور میتوان دوباره آن را فعال کرد ؟
8. چطور میتوان روش احراز هویت خود را تغییر داد ؟
9. چطور میتوان سوالاتم را از بانک موردنظر بپرسم ؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 

1. نزدیک‌ترین خودپرداز بانک کجاست؟
2. در خصوص پرسش‌ها و موارد مرتبط با پذیرنده خودپرداز باید چه اقدامی صورت پذیرد؟
3. افراد برای افتتاح حساب بابت پروژه خودپرداز چه اقداماتی باید انجام دهند ؟
4. برای نصب و راه اندازی خودپرداز بانک مشترک ایران و ونزوئلا چه اقداماتی باید صورت پذیرد ؟
5. چنانچه پذیرندگان دستگاه خودپرداز بخواهند دستگاه خود پرداز را بفروشند و سوییچ رابه شخص دیگری انتقال بدهند چه کارهایی باید انجام دهند ؟
6. چنانچه پذیرندگان دستگاه خودپرداز ریز هزینه های کسر شده از کارمزد را درخواست نمایند باید از چه طریق اقدام کنند؟
7. پسورد سوپروایزر و کد ریکانفیگ را به چه صورت در اختیار پذیرنده دستگاه خودپرداز باید قرار داد؟
8. چنانچه دستگاه خودپرداز بانک مشترک ایران و ونزوئلا فاقد پول نقد باشد یا گزینه برداشت وجه از آن غیرفعال شده باشد مشتری چه باید انجام دهد؟
9. چنانچه  دستگاه خودپرداز بانک مشترک ایران و ونزوئلا کند باشد و یا ارتباط را برقرار ننماید، چه اقدامی باید انجام شود؟
10. در صورت قطع ارتباط دستگاه خودپرداز با بانک به علت نقص فنی چه‌کار باید کرد؟
11. چنانچه دستگاه خودپرداز پذیرندگان، کارت قبول ننماید چه اقدامی باید انجام دهند؟
12. چنانچه دستگاه خودپرداز پذیرندگان، هر کارتی را که وارد دستگاه می نمایند با پیغام خطا با مضمون " پاسخی از مرکز دریافت نشد" مواجه می گردند  چه کاری انجام دهند؟
13. اگرگزینه برداشت وجه دستگاه پذیرندگان خودپردازها  غیر فعال شود چه اتفاقی رخ داده است؟
14. اگرتسویه  دستگاه خودپرداز ،  پذیرندگان دستگاه های خودپرداز بانک مشترک ایران و ونزوئلا انجام نشده باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟
15. درگاه خدمات اینترنتی بانک مشترک ایران و ونزوئلا چیست؟
16. آیا این امكان وجود دارد كه برای انجام دادن عملیات در سایت بانک مشترک ایران و ونزوئلا هر بار نیاز به واردکردن تمامی اطلاعات كارت نباشد؟
17. چگونه  می‌توان رسید تراكنش‌های انجام‌شده از طریق سایت از قبیل پرداخت قبض، انتقال وجه و ... را مجدداً مشاهده كرد؟
18. درصورتی‌که نام کاربری در سایت فراموش‌شده باشد چه باید انجام دهیم؟
  

افزودن سوال جدید

Newquestion : 




                                                                                                                                                    


گروه دورانV6.0.5.0